Cult design för små...

Häromdagen utökade jag Wilmer´s rum med ännu en pryl ur Cult design serien.
 
Sparbössan och nappboxen fick han redan när han låg i magen, då mina goa vänner överraskade mig med en babyshower. Ljuslyktan fick han av kompisarna Malin och Maria efter att han hade kommit till världen och nu köpte jag blomkrukan...
 
 
Det fattas bara en hylla att ställa sakerna på, det är ju inte riktigt meningen att de ska stå på golvet. ;-) 
Det har varit och är ganska fullt upp med utomhusfix för tillfället, men snart hoppas jag att vi ska få lite tid till att fixa ordning i lillemans rum. En tripp till Ikea hoppas jag att det blir inom en snar framtid!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ANNA

Men vilka söta saker!

Svar: Ja, visst är de! =)
Jessica

2012-09-20 @ 11:02:05
URL: http://aazl.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefina! Cult har fina inredningssaker :)

Svar: Ja, jag gillar verkligen Cult´s grejer, så enkla och fina =)
Jessica

2012-09-20 @ 16:10:52
URL: http://linchisblogg.blogspot.se
Postat av: Sara

Superfina!
Ikea kan man aldrig få för mycket av! Hoppas vi åker dit snart och beställer köket! Då kan man passa på att fixa lite småsaker också! :) kram

Svar: Nej eller hur, jag vill verkligen åka dit snart...tror inte att vi har varit där på ett helt år nu, skandal!! ;-)Kul med köket, ska bli kul att se hur det blir sen! =)
Kram
Jessica

2012-09-20 @ 22:38:42
URL: http://Saraorrben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0