Stuva

Om det inte blir redan ikväll så hoppas jag att det blir av åtminstone den här veckan, att vi beställer lite möbler till Wilmers rum. Serien som vi har tänkt att ha där inne är Ikeas STUVA. Den har rejäla lådor som rymmer massor av leksaker och är dessutom enkla för barn att öppna. Sedan att man kan sätta ihop serien precis som man vill är ju inte helt fel det heller.
 
 
 
 
 
Förra veckan då jag var hemma hos kompisen Lena fotade jag lilla Arwens rum, som har just Stuva-serien.
Det lutar mot att vi kör på precis samma kombination, men vi får se! =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är en snygg förvaringsserie.Just att barnet kan växa med den.Att den inte känns för barnslig menar jag.Kram A

Svar: Ja verkligen , håller med dig! Stilren och fin som jag gillar också. Känns inte som att man kommer tröttna på den i första taget. =) Kram
Jessica

2012-10-10 @ 17:20:22
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
Postat av: Sara

Tycker verkligen dom gjort ett uppsving när det gäller denna serie. Härliga färger och inte för barnsligt.
Har allt också funderat på att ha den i Lilys rum. Ska bara mäta lite och se vilken slags kombination det får bli.

Kram

2012-10-11 @ 08:58:12
URL: http://www.thefabulousmum.blogspot.com
Postat av: Lena

Ett bra val jessie! Snygg och praktisk! Kram

2012-10-11 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0