Shopping på barnmässan...

Stockholm och barnmässan med mammagänget igår och Göteborg och Ikea med mina killar idag. Det har med andra ord shoppats och åkts nästan 100 mil sammanlagt i helgen, så nu är man inte pigg. Men det har verkligen varit två riktiga toppendagar! När det kommer till shopping, så orkar jag hur mycket som helst. ;-)
 
Gårdagens shopping på barnmässan:
 
Nova star och Lipfish
 
 
Kameleont och Didriksons
 
 
Frank & Poppy och Bombadill
 
 
 
På ikea köpte vi mest saker till Wilmers rum, men det visar jag någon annan dag för nu ska jag och C titta på
The Stig-Helmer Story..... =)
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Massa fint du har shoppat =)

Kram & hoppas veckan blir bra

2012-10-15 @ 11:13:21
URL: http://trainingbysandy.blogspot.com
Postat av: helena

Gud så skoj att åka på barnmässa:-)
Varför missar jag alltid sånt roligt;-)
Måste hädan efter ha mer koll på olika sorters mässor som arrangeras.

Jättefina kläder ni köpt.

Kram Helena

Svar: Ja, det var allt kul att komma ut på en liten tripp. Dock hade vi nog lite för höga förväntningar på mässan eftersom vi har hört så himla mycket bra om den, men tydligen var den inte riktigt lika bra som den brukar vara. Fast det blev ju lite shoppat i alla fall! ;-) Den är i slutet av februari i Göteborg igen och då ska vi ge den en ny chans. =) Kram
Jessica

2012-10-15 @ 21:55:03
URL: http://helenuz.blogg.se
Postat av: Sara Orrbén

Superfina grejer! :)

Svar: Tack! =)
Jessica

2012-10-16 @ 10:23:30
URL: http://saraorrben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0