Lördag


Såhär ser min lilla goding ut idag. Vi är hemma och myser, medan C just nu är på en av sina favoritaffärer Jula. Jag kan inte riktigt förstå vad det är för roligt med den affären, så dit får han gärna åka utan mig. ;-)



Ikväll ska vi fira nästa person i kompisgänget som fyllt 30 år, nämligen Frida. Det ska bli riktigt kul att träffa allihop, det var ett tag sedan nu eftersom jag varit sjuk osv.

Hoppas att ni har en riktigt härlig dag. Vädret kan man ju inte klaga på i alla fall. Att ta fram grillen lockar ganska mycket nu, så det får nog bli premiär för den snart. :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Men hjälp vad stor han har blivit!! :)

Visst är vädret super, kul att hå på lite kalas då med! Man blir ju alltid på lite bättre humör! :)

Hoppas du är helt återställd tills nästa tisdag!

Ha en trevlig kväll! Kram

2012-03-24 @ 17:57:15
URL: http://saraorrben.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha ha han är så bedårande söt! Och tuff! Ni kommer inte få d lätt med alla galna tjejer som kommer ränna efter honom om några år och för resten av livet. Men d är ni väl redan införstådda med antar jag :)



Vad spännande med W´s rum, tänk praktiskt och mysigt.



Kram!

2012-03-25 @ 00:43:20
URL: http://casalott.se
Postat av: helena

Haha det kunde lika gärna vart jag som skrev det inlägget, då min F e helt besatt i jula och jag hatar`t:-)

2012-03-25 @ 22:09:38
URL: http://helenuz.blogg.se/
Postat av: Carin

Åh säger det hela tiden men han är ju bara för söt lille Wilmer! Hörde att ni hade haft kul hos Frida :) Vi va hos Stjärna och firade han så jag gick faktiskt med honom ut sen och det va riktigt skoj! :) Hoppas vi ses snart! Kram

2012-03-25 @ 22:21:35
Postat av: JESSICA

Helena: Nej, den affären är inte rolig för fem öre..;-) haha



Carin: Tack söta du! Lasse är ju oxå en riktig goding. Såg ett foto som Calle la ut på Fb häromdagen på honom, hur go som helst sötingen!=) Längtar tills vi ses, måste ha hänt massor med alla bebbar sedan jag var med sist.

Jasså du var ute en sväng i lördags, vad kul! =)Jag var allt lite sugen, men fick ju hålla mig lugn och åka hem när de andra gick ut eftersom jag skulle upp tidigt till vårdcentralen på söndagen. Det var kul att träffa gänget några timmar i alla fall. =)

Krams

2012-03-26 @ 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0