Min helg...

 
I fredags kväll hade jag bästa mammagänget här hemma på middag, medan våra bebisar var med sina pappor. 
Som alltid var det hur trevligt som helst, men det kan ju inte bli annat med så goa tjejer! ;-)
 
 
Även igår stod det middag med goda vänner på schemat. Då var vår lilla familj nämligen hembjudna till familjen Berglund på filippinsk buffé. Det smakade inte helt fel kan jag säga, det godaste jag ätit på länge!
 
En bild på maten, men då syns inte hälften...
 
 
På tal om mat är det snart dags att sätta igång grillen här, för strax kommer mamma och T hit och umgås. Idag står det marinerad kycklingfilé på menyn!
 
Ha en skön söndag!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Åh vad mysigt det ser ut och vilken god mat mums;-)

Du verkar haft en toppenhelg. Kram kram

2012-07-01 @ 19:54:48
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se
Postat av: Sandra

Låter som en toppenhelg med vänner, mys och god mat och dryck =)

Japp nu ska det bli skönt med semester och förhoppningsvis sol, om bara någon dag i alla fall så man kan få njuta lite men det borde det ju bli.
Juli kan väl för sjutton i regna bort som juni?!
Börjar med en natt på hotell i GBG med A, för att fira hans födelsedag och gå på Liseberg sen blir det Skåne en vecka typ och sen ska vi vara här ett tag oxå. Inga storslagna planer, bara mysa och umgås =)

Kram på dig

2012-07-01 @ 22:27:31
URL: http://www.trainingbysandy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0