2 december

Fy vad kallt det har varit ute idag. Det var nästan - 20 grader i morse när jag åkte till jobbet. Dagar som denna så stannar jag helst inne i värmen.
 
När jag kom hem åkte vi ut en sväng för att titta på någon form av julbelysning till altanen, men vi kunde inte riktigt bestämma oss så vi får köpa något i veckan istället. Jag skulle även kunna tänka mig att ha någon fin ljusslinga på balkongen......
 
Tummen upp för snö tycker Wille! ;-)
 
 
 
Nu lite glögg och tv innan sängen kallar....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jisses vad snö ni har, även Göteborg har fått sin första snö i natt.

Svar: Ja, det är sjukt mycket snö här och det kom på mindre än ett dygn. Kallt är det också =/ Hoppas allt är bra med dig! Kram
Jessica

2012-12-03 @ 07:17:09
Postat av: Anna

Vilken go liten kille å fin blogg du har.
Men snälla ta ut nappen på ditt barn när de är kalt ut ger lätt frost skador inte bra.

Svar: Tack så mycket! Tack för omtanken, men det var ingen fara med frost skador på den lilla stunden vi var ute. In och ut från bilen ungefär.... ;-)
Jessica

2012-12-03 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0