Fotografering


Tisdag = Häng med mamma & bebisgänget!

Idag var det inga sjukdomar som satte stopp för att träffas, så den här gången kunde alla vara med äntligen! Tisdagarna vill man verkligen inte missa, så nu får vi hoppas att alla får vara friska framöver. 

Idag hade vi bestämt att vi skulle ta ett roligt foto på gänget. Grabbarna hade på sig likadana tröjor och tjejerna hade på sig vitt upptill. Jag fick ingen bra bild direkt, men det var Sara som tog det "riktiga" kortet. Det ska bli jättekul att se resultatet senare. =)
 




Kommentarer
Postat av: Carin

Hehe, den förta bilden är ju klockren. Ser så himla skoj ut när vi försöker få bebisarnas uppmärksamhet. Ska bli roligt att se Saras bilder sen också. Hoppas du får en toppendag! Kram på dej!

2012-04-18 @ 10:45:04
Postat av: Jessica

Haha Eller hur! Tänk när de börjar att krypa, då blir det inte lätt att organisera något gruppfoto! ;-) Hoppas att du också har en toppendag! =) Kram

2012-04-18 @ 17:59:07
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för igår! Alltid lika trevligt, jag skulle kunna träffas varje tisdag! :)

Det va ett kort som alla utom Elsa (tror jag det va) kollade in i kameran! Det va lite tråkigt! Men det blev ett bra kort på varje barn tror jag! Aja det var värt ett försök och det kan vara roligt att ha ett kort att visa dom när dom blir stora! :)

2012-04-18 @ 19:39:51
URL: http://saraorrben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0