Fredag

Idag har jag och Wilmer nyst ikapp här hemma. Vet inte vart han får sin energi ifrån för han är lika pigg och glad som vanligt, sprattlar och skrattar för fullt (tack och lov....). Jag har däremot känt mig som ett vrak hela dagen och har inte orkat göra många knop. 
 
Nu sover den lille och jag och Christian myser framför tv:n. Ikväll har vi ätit god mat i form av klyftpotatis och fläskfilé med gorgonzolasås som C kockade ihop.








Någon har börjat dreggla väldigt mycket det senaste, är det tänder på G kanske...?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den maten såg fin ut =)



Hmm hoppas ni klarar er från sjukdom nu.

Men skönt att W är piggelin ändå, kanske är tänderna som spökar?! =)



Hoppas ni fått en bra start på veckan !!

Kram

2012-04-16 @ 13:01:03
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ja fy, det var lite bistert i morse men solen var ju påväg upp så inte helt tråkig var det men jag håller med om att den där värmen vi kände av för några veckor sedan gärna får komma för att stanna.



Min helg har varit toppen, lugn fredag, PW, sol på altanen med rosé, 2 års kalas, party hemma hos mig och däckbyte på bilen.

Vila får jag göra när (om) jag blir gammal =)

Nu ser jag mest fram emot torsdag och åka ner till Skåneland igen ;)



Ha det gott !!

Kram

2012-04-16 @ 14:57:20
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0