Stjärnor

Idag är det 20 dagar kvar till beräknat födelsedatum för våran bebis, alltså har jag gått in i graviditetsvecka 38 nu. Tycker fortfarande att veckorna flyger iväg, så snart är vi tre här i huset. =)
 
Såhär i väntans tider kan man ju inte låta bli att surfa runt på nätet och titta på fina möbler till barnrummet. Jag har lite funderingar på att köra på ett stjärntema och då skulle ju Kids concept´s möbler passa alldeles utmärkt:




Först och främst behöver ju själva rummet bli färdigt. Vi har ju kvar en del att göra där inne med golv, färg och tapeter, så jag har allt tid att tänka lite till på hur det ska se ut. ;-)



Kommentarer
Postat av: Karin

Kids koncept har jättemycket fint till barn!

2011-10-24 @ 21:31:46
URL: http://www.justharochnu.blogspot.com
Postat av: Sara

20 dagar kommer försvinna fort! :) nu kan det bli bebis när som helst för er, det är häftigt att man faktiskt inte vet när den kommer!

Det känns fortfarande väldigt overkligt, han är vaken hela nätterna så vi får sova väldigt lite och då blir det genast lite verkligare! :) jag själv har vart en hormonbomb, gråter för allt! För att han sover, för han är ledsen! Man blir väl sån i början. Jag börjar nog hitta tillbaka, men det är ju en jätteomställning vilket man inte fattar riktigt! Men han är hur snäll som helst på dagen så det väger upp allt han är vaken på natten! :)

Jag hat också kikat på deras barnsaker, superfina! :)

2011-10-25 @ 10:03:12
URL: http://saraorrben.blogg.se/
Postat av: Sara J

De var ju fantastiskt fina! Tycker jag verkligen du ska slå till på!

2011-10-25 @ 12:01:38
Postat av: helena

Hej! kikar in på din blogg emellanåt då jag tycker den e intressant och tycker ni har ett vackert hem:-)har också beställt från den hemsidan då dem har hur mycket fint som helst till barn rummen, beställde ett fint smycke ställ till min dotter som är därifrån i samma serie med stjärnor:-)

Ha en fin dag och lycka till med barna födandet när det blir dags:-)

/ Helena

2011-10-25 @ 14:25:19
URL: http://helenuz.blogg.se/
Postat av: zandra

Mysigt med BF så snart, ni måste längta massor=)

riktigt fina möbler!!

2011-10-25 @ 21:06:43
URL: http://justarrived.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0