Foton...

Jag tycker att det är roligt att fotografera och är ganska bra på att komma ihåg att ta med kameran. Däremot är jag riktigt dålig på att få tummen ur och framkalla. Nuförtiden när det är digital- och systemkamera som gäller blir det lätt att bilderna inte kommer längre än till datorn. Jag kommer knappt ihåg när jag beställde senast, förrän härom kvällen. Det tar ett tag att gå igenom alla bilder man har, men nu ligger det i alla fall några högar med foton här som väntar på att få sättas in i album. Ska göra en ny beställning snart igen så att det verkligen blir av.


Kommentarer
Postat av: ANNA

Det är samma med mig, sämst på att framkalla! Tänk om datorn skulle krascha...hemska tanke. Vart framkalla du? Finns ställen på nätet som inte är så dyra va.



Trevlig helg, kram

2011-10-28 @ 09:06:58
URL: http://aazl.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det va en himla tur att Johan fick stanna kvar! Det va även ganska skönt för vi fick en tv på rummet och egen toalett, det fick vi inte när man va förlöst! Så det blev inte så jätte långtråkigt som det kunde blivit! :) Elvin kom måndag kväll och vi åkte hem på onsdag förmiddag! Det va inte så kul att ligga där när man visste att man skulle ha det lika bra hemma! Så vi kände båda två att vi ville hem! Johan fick stanna kvar då med, det va nästa inga som fick barn då så vi hade tur! :)

Hur gick det på Ikea? Du klara dig igenom utan att det kom någon bebis? :)

2011-10-30 @ 12:59:34
URL: http://saraorrben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0