1 maj

Vart tog april vägen?! Inte mig emot att det går undan dock, SNART har vi sommar!!!
Maj´s första dag har jag "firat" med att jobba extra hela dagen lång. Sedan har det bara varit slappande som gällt resten av söndagen.

Igårkväll var jag och kompisarna hembjudna till söta Sofia som fyllde år förra helgen. Det var kul att träffas och det bjöds på jättegod taco-lasagne. För min del blev det hemgång redan vid tio, eftersom klockan skulle ringa halv sex i morse.

   

Helgen började tyvärr ledsamt, då det var min farmors begravning i fredags. Det kommer nog kännas tomt när man inser att hon verkligen är borta, eftersom hon stått mig väldigt nära under hela livet. Hon blev hela 93 år, så jag är samtidigt otroligt tacksam över att fått ha kvar henne så länge. 




Vila i frid älskade farmor....  


(Idag har C tapetserat allrummet på övervåningen, så hinner jag imorgon ska jag lägga upp en bild på resultatet...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0