Gammal skänk...

Den här skänken ärvde jag bland annat av min farmor nu... Tycker om den väldigt mycket, men tänkte att den skulle få sig en omgång vit färg innan vi börjar använda den. Om det är dåligt väder i helgen ska jag försöka ta tag i det. Har ju redan några andra möbler som ska målas om som står ute i garaget och väntar. Gäller ju som sagt bara att man ska TA TAG I DET!! ;-)



Den här gungstolen var också en av de möbler som jag fick ärva och jag tror att det var min farmors farfar som hade den från början, så den har funnits i släkten ett tag kan man säga. =) Den ska också få sig en makeover, men det får vänta tills vi bestämt vart den passar bäst i vårat hus.





Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Måste få se resultatet sen :) Kram kram!

2011-06-07 @ 22:23:29
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Självklart! =)

kram

2011-06-08 @ 21:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0