Helgen

Har haft en jättebra helg då vi bl.a fått träffa David´s & Annelie´s söta nytillskott Emma för första gången.... 

 

 

Varit på "återträffs"-middag hemma hos Marica med fem av tjejerna som jag läste med på högskolan för några år sedan....




...Och till sist haft en riktig slapparsöndag tillsammans med C. Vi har varit ute och ätit och bara gjort minsta möjliga, skönt!

 

Nu laddar vi batterierna för en ny arbetsvecka. Tio jobbdagar kvar innan det är dags för en efterlängtad semester!



Kommentarer
Postat av: Anna

Elin visste inte vilket märke det var men det måste ju va Rice, ser ut så på nätet! Vad bra att du visste ;-) Dom hade ju en massa annat fint också! Kan man köpa det i stan?

2011-07-11 @ 08:25:32
URL: http://aazl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, Rice har allt en hel del fint. Det får nog bli en turkos kanna för mig så småningom! =)

Jag funderar på om inte Cervera har lite Rice-produkter..men inte helt säker. Annars har jag sett att man kan beställa det på bl.a www.frokenfraken.se och www.broarne.se

2011-07-11 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0