Lite nytt till hemmet

Idag har det shoppats lite nytt till hemmet....

På Cervera köpte jag:


En stor skål som påminner mycket om Marimekkoskålarna. Har velat ha den ganska länge, men det har aldrig blivit av att jag köpt någon. Nu hade de sänkt den med mer än halva priset, så det var bäst att slå till innan de tar slut.
 

Fyra "All-in-one"-skålar, likadana som jag fick på födelsedagen, så nu har vi åtta stycken.


Salladsskål och salladsbestick

Köpte även ett grått kuddfodral på "Lyckliga Lisa". Det är tänkt att vi ska ha det i allrummet på övervåningen så småningom.



När vi var i Norrköping i onsdags gick vi in på Lagerhaus en sväng, tycker att de kan ha en del roliga saker. Det jag slog till på var:


En kökshandduk med texten " Vill du ha frukost på sängen? Sov i köket! "


...och en liten rosa skål

Känns som att jag kommit in i en riktig "fixa-med-hemmet" period nu. Antar att det beror på att det är semester och energin är lite större än i vanliga fall. =)


Kommentarer
Postat av: Sofia´s Dressingroom

Har den stora skålen i cerist men skulle vilja ha en vit el frostad också.. Fanns det många färger och skålar kvar? Kramis!

2011-07-30 @ 20:35:06
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tror att jag köpte den sista skålen i klarglas..men de kanske hade fler på lager. Annars har jag ett minne av att de bara hade gröna och cerist kvar på rean. Kanske skulle köpa mig en ceris oxå, den var väldigt fin den med. =) kram

2011-07-31 @ 14:29:54
Postat av: Sofias Dressingroom

Köpte två vita idag som jag ska ha på nya matsalsbordet:)Gillar den cerisa så tycker absolut du ska slå till på den också, det var ju hela 70 % rabatt;-) Kram kram!

2011-08-02 @ 21:48:03
URL: http://sofiasdressingroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0