Väckarklocka

Väckarklocka är verkligen inget jag behöver ställa på helgen för att komma upp "i tid". Vaknar alltid jättetidigt, för tidigt! För att ha som prydnad köpte jag i alla fall denna på Ur & penn igår när jag och C var en sväng i Trollhättan. De hade utförsäljning, så passade på att fynda den för 124,50.



Ikväll står det 125-årsfest på schemat för våran del med temat ROCK!!! Min mamma är en av värdinnorna (Hon fyllde 50 år i december). Ska bli riktigt kul, framförallt kul att se vad alla har på sig. Min outfit ligger på sängen och väntar.... Tror att det blir det i alla fall, om jag inte byter om i sista sekund... ;-)



Om jag hinner sen, så kanske jag slänger upp en bild på rockparet J & C.....Annars blir det imorgon. =)

Hoppas att ni har en superbra lördag!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0