Inredningssugen...

Idag när jag var framme på stan för ett ärende var jag ju bara tvungen att passa på att kika in i ett par affärer. Jag är så grymt sugen på att fixa med hemmet nu och köpa massa fina saker. Det enda som fattas är att den där övervåningen ska bli klar, sen så!! *tålamod* ;-)

Självklart åkte jag inte hem helt tomhänt, en tvättkorg och en kudde fick följa med.

Hade denna tvättkorg i svart sedan tidigare, nu kan vi sortera mörk och ljus tvätt direkt...

 

En till kudde i min "samling". Hade beslutsångest i affären om jag skulle köpa en eller två, men jag valde att vara förståndig och börja med en...måste ju veta vart jag ska ha den först. ;-) Tror dock att det blir i sängen eller i gästrummet.



Nu blir det tv och slappa i soffan resten av denna dag... Hoppas att ni har en bra tisdag! =)



Kommentarer
Postat av: Lena

Åh vilka snygga :) ska bli kul att ses på torsdag!!!! Kram

2011-01-26 @ 12:57:39
Postat av: jessie

Tack! ja, det ska bli roligt, ses imorgon! =) kram

2011-01-26 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0