Planer för gästrummet...

Kollar runt på lite heminredningssidor och sitter just nu och funderar på om man skulle våga beställa denna gardin till sovrummet eller gästrummet. Frågan är hur den ser ut i verkligheten, svårt att se såhär på dataskärmen tycker jag. Skulle den inte passa in alls, så är det väl i och för sig bara att skicka tillbaka den....

H&M Home


Tänkte att jag skulle klicka hem en sängkappa till gästsängen också. Lika bra att vara förberedd i fall rummet blir klart snart.. :)

H&M Home                                                                          Ellos
  

Är fortfarande ute på jakt efter ett skrivbord till gästrummet. Har ringt på ett par som redan blivit sålda och hittar jag ett som faller mig i smaken så finns det alldeles för många mil bort. Dock har jag hittat ett icke begagnat på nätet som jag skulle kunna tänka mig, så kanske får bli en beställning på ett sådant....







Kommentarer
Postat av: Lena

Fina gardiner... Passar de inte så kan jag köpa dem ;) behöver nya till sovrummet jag med! Kramis

2011-02-04 @ 12:11:08
Postat av: jessie

gött mos! ;-) Får nog göra en beställning så får vi se om de blir bra.. är rädd att de blir för breda..

Kul att du var med på fikan idag! =)

krams

2011-02-04 @ 19:36:52
Postat av: Sara

Vet du att det finns en antikaffär i Lundsbrunn. Tydligen i närheten av den "riktiga" Antikaffären. Där finns iallafall mycket vitt.



För du gillar väl vitt? :)



/ Sara :)

2011-02-04 @ 21:25:31
URL: http://casalott.blogspot.com
Postat av: jessica

jasså? Tackar så mycket för tipset...måste jag kolla upp!! =)

Ja, vitt är det som gäller här! ;-)



2011-02-05 @ 21:19:49
Postat av: sandra

Hej

Ville bara inflika att jag sett dessa gardiner i verkligheten och de är verkligen jättefina, ser lite ut som en stor volangkjol men fina :)

tack för en inspirerande blogg

2011-02-10 @ 11:19:58
Postat av: jessie

Hej!

Tack! Det låter ju bra, så svårt att se på nätet ibland hur de ser ut... Dock är jag rädd att de är väldigt breda, så de täcker för mycket av fönstret.. svårt!! =) Men det kanske blir en beställning ändå... ;-)

2011-02-10 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0