Inspiration

Inspiration för hemmet kan man aldrig få för mycket av. Jag tittar ganska flitigt på olika sidor på nätet för att få idéer till vårat hem, men köper även en och annan tidning då och då. Självklart tittas det på en hel del tv-program inom den kategorin också. =)

Har en mapp på datorn där jag sparar bilder som jag tycker är fina, här är några av dem:

   
    

(Bilderna kommer från bl.a Hemnet och Elle interiör)

www.styleroom.se är en sida som jag tittar ganska mycket på, vilket jag säkerligen skrivit tidigare. Många känner redan till den, men är det någon som missat den så ta en titt! =)

Även www.booli.se kan man kika på om man vill få lite inspiration....

Sedan finns det ju en hel djungel av inredningsbloggar, så det finns ju ingen brist på hjälpmedel när det gäller inspiration för hemmet direkt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0