JellyBean

I samband med att jag beställde en julklapp till Wilmer på www.designonline.se så passade jag på att klicka hem en vit JellyBean-skål, då man var tvungen att handla för en viss summa. Jag tycker att de är så fina och skulle kunna tänka mig ytterligare några stycken i olika färger och storlekar, detta blev den första i samlingen. =)



I paketet hade de skickat med ett nummer av tidningen Hus & Hem, sånt gillas! Den ska jag krypa upp i soffan med och bläddra i nu medan lilleman ligger och sussar så gott här bredvid.


Kommentarer
Postat av: sara

Vi fick ett tårtfat från jellybean av våran chef förra året, det är hur snyggt som helst! :)

Synd bara att man inte anväder det så ofta.

Det går bra med lillkillen han har faktiskt börjat sova hela nätter nu, det är jätteskönt. Han skriker också bara när han vill ha mat, och när han är supertrött, och det är jag glad för, för då vet jag ju vad jag ska ta mig till! :) Idag ska vi på föräldrarträff första gången efter att barnen kom, ska bli kul att träffa lite barn. Stackarn får bara dras med mig och pappa hela tiden! haha.

Har ni köpte mycket julklappar till Wilmer?

2011-12-15 @ 11:43:55
URL: http://saraorrben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0