Kandelaber

Jag var snäll mot plånboken när vi besökte EM idag, det blev bara denna kandelaber. Den kostade endast 99:- just nu så det var ett klipp.

Kan säga att vi inte var ensamma om att vara där när de öppnade, en lång kö av folk stod utanför när vi kom dit. Tycker att den nya butiken var riktigt fin och inspirerande, mycket bättre än den förra. Synd att man inte bor i ett stort slott, för det fanns en del möbler som jag hade kunnat tänka mig, problemet är bara vart man ska få plats med dem?!! ;-)


Kommentarer
Postat av: ANNA

Åh vilket kap, hade dom många erbjudanden?

2011-08-27 @ 10:32:31
URL: http://aazl.blogg.se/
Postat av: Sara

Visst va det mycket bättre än andra em? :) Johan jobbar på Saab och han fick ingen lön denna månaden! Annars hade jag nog shoppat en del! :) det blev en hylla iaf..! Haha

2011-08-27 @ 17:13:50
URL: http://saraorrben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0