Solstolar...

När det är så härligt väder som det har varit idag så påminns man lite extra om hur underbart det är att bo i hus och ha en trädgård att sitta i när man kommer hem från jobbet. Trodde att jag skulle sakna lägenheten en del, eftersom jag trivdes så bra i den...men jag skulle aldrig byta tillbaka till den kan jag säga!

Idag var vi och hämtade två solstolar på EM, som jag beställde i lördags:



....Och igår planterade jag en blomkruka och ställde på trappan, så nu ser det lite mer vårigt och fint ut där:

 

Hoppas att detta underbara väder håller i sig ett tag till!!!


Kommentarer
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

JA, visst har vädret vart underbart idag. Hoppas vi får många soldagar till.

2011-04-18 @ 21:57:42
URL: http://ronile.se
Postat av: Lena

Sånna solstolar har vi meee :-) vi är jätte nöjda!!! Kramis

2011-04-19 @ 09:27:37
Postat av: Jessica

Elinor: Ja, det får vi verkligen hoppas på...sååå himla härligt!



Lena: ja, det har ni ju! Riktigt sköna är dom... =)

Krams

2011-04-19 @ 17:23:11
Postat av: Skalk

Hur kan du ha tid och köpa massa onödiga saker när inte jag får någon fika? ;P

2011-04-20 @ 11:09:08
Postat av: Jessica

Shoppa finns det väl alltid tid till skalk?! hehe Nä, vi får allt ta en fika snart! =)

2011-04-20 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0