Gårdagens inköp...

Det blev ju som sagt inte så mycket shoppat på Ikea igår, men här är några saker som fick följa med hem:



Fårskinn, som jag tror att vi ska ha på övervåningen sen istället när det är klart där...



Två ljusstakar med blockljus som passar ihop med de tre som jag hade sedan tidigare...



Gardinstång till gästrummet, så nu har vi äntligen fått upp gardiner där inne...



Köpte även en gardinstång och galgar till min klädkammare, så nu slipper jag vika ihop alla kläder. Det ser ut som kriget där inne nu, men när det är ordning och reda så ska jag visa bilder på resten... ;-)


Kommentarer
Postat av: Lena

Va snygga saker ni köpte!! Vi hamna på Ikea kållerred istället för de hade vad vi sökte :-) ha det sååå braaaa :-) kram

2011-04-04 @ 20:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0