Vill ha fler....

Något som jag skulle vilja ha fler av är dessa Marimekko-skålar... Har bara en, som jag fick av tjejkompisarna för några år sedan. Tycker att de är jättefina och man kan använda dem till lite av varje. Finns i massor av färger och jag skulle kunna tänka mig de flesta....

Denna har jag nu:



Men fler hoppas jag att det kommer bli:



Tycker om iittalas kivi-lyktor väldigt mycket också, så även det är något jag skulle vilja ha fler av i olika färger:



Fick dessa vattengröna när jag fyllde år:



Både Marimekko-skålen och Kivi-lyktan har ju funnits ganska länge, men tycker att de är tidlösa och funkar i alla lägen... =)




Kommentarer
Postat av: Em.M

tycker jag med!! åk till rörstrands outlet å hoppas på tur!! brukar finnas!

2010-09-16 @ 22:45:42
Postat av: jessie

Ja, jag får nog ta mig en sväng dit någon dag! =)

2010-09-18 @ 08:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0