Onsdag 15/9

Jag och Sandra kom iväg till träningen igår, så nu börjar träningsvärken komma smygandes. Det är ju alltid värst andra dagen, så vi får se om jag kommer upp ur sängen imorgon. ;-) Passet var riktigt jobbigt och svettigt, men det är väl så det ska vara... Trodde nästan att jag skulle bli avskräckt, men det får allt bli fler gånger. =)


Måste visa buketten som jag fick av Frida i fredags, verkligen superfin!
Älskar att ha färska blommor på bordet... =)





Idag har jag städat, tvättat och grejat här hemma. Efter det åkte jag och C och köpte thaimat, mysigt att lyxa till det lite mitt i veckan. Nu är det tv som gäller resten av kvällen, är ju ganska mycket att titta på idag för en gång skull......



Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0