Homeparty

Efter jobbet igår åkte jag med mamma hem till en kompis till henne som hade hemma-party med heminredningsprodukter. Det fanns massa fint, så fick lite beslutsångest...Det som blev beställt för min del blev två hängande ljuslyktor och tre stående lyktor.

Fotade katalogen så blev väl inte de bästa bilderna, men man ser ju lite åtminstone...





Ljuslyktor kan man väl knappast få för många av? ;-) Det är nästan det bästa med hösten och vintern, att man kan tända massa ljus och mysa!
Mindre mysigt är det med förkylning... Hade inte varit förkyld på nästan två år, men nu har det slagit till rejält. Har varit liggandes större delen av eftermiddagen/kvällen idag och snörvlat, har ingen energi alls. Hoppas att det inte blir långvarigt....







Kommentarer
Postat av: Emelie

åh kan det varit Living and room du var på?? Isf visst var det fina saker?! jag brukar aldrig shoppa på homeparty, men det gjorde nu! ganska bra priser med!!

2010-10-12 @ 13:55:24
Postat av: jessie

Nej, detta var Perfect home... Fanns en del fint, men sen ska man ju komma på vart man ska ha allt oxå... =)

2010-10-12 @ 18:04:53
Postat av: Frida

Vilka fina lyktor, dom som man hänger va ju jätte mysiga =) Ett sånt party borde du ha tycker jag Jessie =)

2010-10-12 @ 19:03:14
Postat av: Lina

Hej,



Jag heter Lina Adelöw och hittade den här texten på din blogg att du hade besökt ett homeparty.



Jag håller på att skriva en uppsats i Företagsekonomi B gällande direkthandel med inriktning på hempartyn och skulle vilja få lite information från konsumenter kring detta vilket är anledningen att jag kontaktar dig.



Det är tyvärr lite bråttom, jag behöver få svar på mina frågor senast torsdag-fredag, då jag har haft problem med att hitta folk som köpt produkter vid hempartytillfällen men hoppas ändå att du har möjlighet att hjälpa mig! Du behöver bara svara kortfattat om du har ont om tid.



Om du är intresserad, maila mig på [email protected].



Tack på förhand!

Hälsningar

Lina Adelöw

2010-10-13 @ 06:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0