Snart dags att välja tapet

Nu är golvet klart, så nu är det dags att titta på tapeter på allvar. Har fortfarande inte bestämt oss för vad vi ska ha, men jag tänkte åka till Färghallen på fredag och låna hem lite tapetprover, så kan man fundera på det under helgen.

De har även en del fina tapeter på Frida´s hem. Var där för ett tag sedan och fotade några som jag tyckte var fina. En som jag tycker om ser ut såhär:



Jag är ganska svag för turkost och tycker att det är fint till vitt, men vi får se. Har ju några olika tapeter i tankarna nu i alla fall och ju fler det blir, desto svårare blir det. ;-)

Golvet som det ser ut nu när det är färdigmålat, ser väl ut som igår ungefär fast lite finare... =)







Kommentarer
Postat av: zandra

riktigt snygg tapet!!

2010-11-17 @ 20:56:18
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: jessie

ja jag gillar allt den, men riktigt svårt att bestämma sig. =)

2010-11-18 @ 19:30:23
Postat av: Sofia

Håller med! Den var skit snygg:) Förstår att det är svårt att välja.... Lycka till:) Kram

2010-11-18 @ 20:24:03
URL: http://www.soffiiphone.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0