Julkänslor...

Idag är det ett riktigt snöoväder ute och det ska fortsätta under morgondagen. Har ingen större lust att gå utanför dörren när det blåser så, men tycker att det är ganska mysigt när man tittar ut genom fönstret. Nu när det har blivit så vitt på marken måste jag säga att man får lite julkänslor trots att det är 4,5 vecka kvar till julafton.

Har inhandlat lite julpynt som ska pryda vårat hem:






Jag har även köpt vita och silvriga kulor till granen, men dem har jag inte på bild för tillfället...

Idag köpte jag tre adventsstjärnor till vardagsrummet. 
Foten är i ek, men jag vill ha dem vita så jag tänkte faktiskt ta fram målarfärgen och slänga på lite färg, får väl se hur resultatet blir... 

 

Som man kanske kan misstänka genom detta inlägg så kommer våran jul gå mest i vitt och silver... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0