I´m back!!!

Nu har C kommit hem från Nybro, där han har varit och jobbat hela veckan, så nu har jag tillgång till dator igen. Har ju min Iphone, men det är ju inte riktigt samma sak plus att jag inte kollat upp hur man gör för att blogga från den.... eller om det ens går när man har blogg.se ??

Imorgon får jag förhoppningsvis tillbaka min egna dator, ÄNTLIGEN!! Hade turen på min sida att det gick att rädda alla foton, snacka om lättnad! Behöver inte köpa ny dator heller, men däremot var det något fel på hårddisken så den måste bytas ut.

Imorgon är det min lediga fredag och jag ska inte jobba extra denna gång. Ska bli såååå skönt att sova ut och pyssla här hemma. Även C är ledig, så vi ska passa på att fixa lite på övervåningen.

       


Kommentarer
Postat av: zandra

De går att blogga som vanligt ffrån internetet från iphonen men då kan man inte lägga in några bilder.. Vill du ha bilder så skickar du ett MMS med text + bild=) (inställningar till din iphone finns på blogg.se)

2010-11-05 @ 15:33:43
URL: http://justarrived.blogg.se/
Postat av: jessie

Tack så mycket! Får prova detta... =)

2010-11-06 @ 00:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0