Bästa dagen!

Så var veckans bästa dag här igen.....nämligen FREDAG!!! Efter jobbet idag var jag och C ute och flängde runt lite här och där och gjorde diverse inköp. Vi köpte bl.a. belysning som ska pryda våran lilla "gran" på framsidan av huset, hämtade de vita tapeterna till gästrummet (tapeten till fondväggen får vi förhoppningsvis nästa vecka), handlade massa gott till kvällen och tog en sväng in på Loui och köpte en tallrik till vår Mateus-samling. Hämtade även ut ett paket från Hemtex med två kuddar som jag beställde häromdagen.



Fick en tallrik av mamma i namnsdagspresent förra månaden, så nu har vi fyra stycken...Alltid en början.



Har velat ha dessa kuddar ganska länge, men de tog slut snabbt här i stan. Kollade efter dem när jag var i både Göteborg och Trollhättan, men utan resultat. Äntligen fanns de i lager på Hemtex sida på nätet, så då var jag inte sen på att klicka hem dem....



Köpte lite juldekoration i eftermiddags som jag tänkte ha i bl.a. min adventsljusstake. Imorgon måste jag köpa blockljus och något fint snöre eller band att knyta fast siffrorna med.



Vi har precis börjat helgen med glögg och lussekatt, men sedan blir det pepparbiff, en god sås och potatisgratäng framför idol...



Ha en superbra fredagkväll!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0