Adventspyssel...

Idag har vi laddat inför advent här hemma. C har fixat lite belysning utomhus och jag har städat och ställt fram adventsstjärnorna i vardagsrummet. Fick även upp en hängande stjärna i sovrumsfönstret. Fönstrena vid matplatsen har också blivit adventsfina med varsin ljusstake som vi köpte tidigare idag.





Har fixat iordning min adventsljusstake av blockljus, men glömde ju såklart att köpa snöre att sätta fast siffrorna med..... Funderar på att bara fästa fast dem med nålar, men det får bli imorgon för nu ska vi snart iväg här. Ikväll är vi hembjudna på mat hos C´s syster med familj...



Ha en bra kväll!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint du gjort! Jag tog silvrig ståltråd till mina blockljus, funkar fin fint å glimmar lite vackert med! Plus att ni kanske har en rulle liggandes hemma?! Ha em trevlig kväll!

2010-11-27 @ 19:18:01
Postat av: jessie

Tack! Bra tips, borde ha någon rulle liggandes hemma...frågan är bara vart! =)

2010-11-28 @ 00:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0