Fotovägg & väggord

Efter jobbet idag blev det en sväng fram på stan för lite shopping och en fika i solen med Frida, Sofia och Emelie. Alltid kul att träffas och tjattra lite. =)
Det som shoppades var en tröja, en kjol, ett par shorts, vita ramar och krokar till hallen.

På väggen vid matbordet har jag tänkt att sätta upp vita ramar med svart-vita foton på oss och ett väggord där det står "Moments to remember..." 

ungefär såhär:





Krokarna som ska sitta i hallen:

Över krokarna har jag tänkt att vi ska sätta upp ett väggord där det står "Välkommen". Beställde ett ljusgrått över nätet, men är inte säker på om vi ska ha det...Det var lite större än vad jag hade tänkt mig, så får se.....



Härligt att det redan är torsdag imorgon, det betyder att det snart är HELG! =)


Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

Fiiint! Var har du köpt alla sakerna? kram

2010-05-28 @ 18:48:55
Postat av: jessie

Får hoppas att det blir bra! =)

ramarna på åhlens, krokarna på Skapande händer och väggorden har jag beställt på en sida på nätet.. där man kan välja storlek,färg och vad det ska stå..

ses imorrn! =) kraam

2010-05-28 @ 22:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0