Lyckad helg!

Idag har jag jobbat, annars har helgen varit superbra! I fredags hade vi inflyttningsmiddag här hemma för att fira huset med min mamma, Tolle, svärmor och Ingemar. När de kom fick de en riktigt smarrig välkomstdrink med absolut mango, persikor i lag, mangobitar och ginger ale. Sedan åt vi massa god plockmat och till efterrätt vaniljpannacotta med hallon. Kvällen avslutade vi med att sjunga singstar! =)

 

 

 

Av svärmor och Ingemar fick vi detta:


och av mamma och Tolle fick vi detta:
 


Tusen TACK för dom fina inflyttningspresenterna!!! =)

Igår var det ju riktigt härligt väder ute och det tog vi vara på. Jag, C, mamma & Tolle åkte ut till spiken och hade det gött. Först blev det en laxtallrik, sedan minigolf som jag för övrigt var ursämst på denna gång ;-) och sedan mjukglass.
Så underbart att sommaren är på gång!!!!

   


Kommentarer
Postat av: Frida

Dom drinkarna lät ju riktigt smarriga, får vi göra i sommar tycker jag:)

2010-05-24 @ 19:03:09
Postat av: Lena o Sverre

Såg ut som ni hade en trevlig kväll! Smaskiga drinkar oxå...mmm.. Jag ringer dig imorn om jag hinner i allt firande av lillkillen :-) Klockan bidde så mycket...var ute o sprang så länge! kram

2010-05-24 @ 22:01:50
Postat av: Anna

Blev väldans sugen på mangodrink jag mä :)

2010-05-24 @ 22:02:19
Postat av: jessie

Ja, mangodrinken var riktigt god faktiskt, så den måste vi göra i sommar!! ;-)

Då får vi se om vi hörs imorrn då Lenis, vill ju höra om resan å så... =)

2010-05-24 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0