Kalasdag!

Precis haft min farbror, hans fru och min kusin Emma på besök. De var i stan för att hälsa på farmor så då passade de på att komma hit en liten sväng för lite fika och en titt på vårat hus. Jättekul att de kom förbi, inte så ofta som jag träffar dem.

Nu är det snart dags att åka på 2-årskalas, världens sötaste Sverre fyllde år i tisdags, känns som det var igår som han kom till världen! =)



Ikväll blir det festligheter med girlsen, ska bli kul! Hade ju räknat med att titta på eurovision oxå, men det känns som att det kan kvitta nu när inte Sverige ska vara med.

Ha en härlig lördag!!!


Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

TAck för att du kom och för de fina presenterna! Sverre var jätte fin i tröjan på kalas nr två på söndagen... :-) kram

2010-05-31 @ 20:31:13
Postat av: jessie

och tack för att jag fick komma på det trevliga kalaset! =) Typiskt att sverre-mannen fick två likadana tröjor bara.. =/ hehe

krams

2010-06-01 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0