Härliga lördag!

Gött med lördag! Gick upp redan strax efter åtta fast vi inte somnade förräns vid halv två, men kände oss ändå utvilade. Skönt när man kommer upp i tid på helgen så man hinner greja lite. Idag ska det städas, tvättas och pysslas med hemmet. Ikväll blir det party för min del. Söta Frida fyller nämligen år imorgon och har bjudit in kompisgänget på kalas...!

Kvällens värdinna/födelsedagsbarn & jag:




Beställde ju Marimekko´s fondtyg "Moments" på "Fridas hem" för några veckor sedan. Hämtade ut det tidigare i veckan så idag ska vi sätta upp det på väggen. Slänger upp ett foto på resultatet senare...




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej du!! vilket fint hus ni har fått!! Det verkarr super! har länge suktat efter tyget Moments men har aldrig fått rycket att köpa det, vad tog de för en rapport på Fridas?

2010-03-20 @ 19:49:28
Postat av: jessie

Tackar!=)

Jag betalade ca 1200:- och då sydde dom kanterna på den och skickade med skenan som man sätter upp tyget på. Annars tror jag att själva rapporten kostar 800-900 kronor...

2010-03-21 @ 20:05:09
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0