Födelsedagsfesten

Det blev en lyckad kväll igår, så roligt att nästan alla kunde komma. Jag bjöd på mat och efterrätt så grejade och fixade nästan hela dagen, som tur var så kom mamma och hjälpte mig en sväng.
Jag hade även fixat en liten tipspromenad där mina kära gäster fick delta i diverse tävlingar, det var Sofia L som tog hem segern så grattis till dig! ;-)
Fick jättefina presenter av allihopa, TACK så jättemycket!!
Vid tolv styrde vi stegen mot stadt och fortsatte med partajjandet...

Kvällen i bilder:

        

Trots att det var fest igår så har jag mått riktigt bra idag, storstädade hela undervåningen efter att jag hade gått upp i morse, så nu är det rent och fint igen. Dagen har ändå spenderats mestadels i soffan, men det är väl så det ska vara på söndagar... ;-)

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack tack så mkt:)

2010-07-05 @ 22:06:48
URL: http://www.soffiiphone.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0