Yes,det är helg!

Då var det helg igen! Det är i och för sig bara torsdag, men jag är ju ledig varannan fredag så nu har åtminstone min helg börjat! =)
Ikväll har jag haft Lena, Malin, Cissi & Maria på besök, vilket var supertrevligt! Vi brukar träffas någon gång i månaden för att fika och tjattra... idag var det min tur att hålla i det. Bjöd på smörgåsar med potatissallad & rostbiff och sedan kladdkaka med varma hallon och vaniljglass.
Glömde totalt av att ta kort på de fina tjejerna, men blev i alla fall på smörgåsarna och kladdkakan! ;-)

 

Nu ska jag vara lite social mot C och kolla på film med honom, idag blir det "Paranormal activity". Ska bli intressant att se om den är så läskig som det sägs... ;-)





Kommentarer
Postat av: Frida

Ser smarrigt ut! Den där filmen kommer jag nog aldrig se, då skulle jag nog inte kunna sova på flera veckor. Ses ikväll då är det kalajs;)

2010-01-29 @ 06:37:04
Postat av: jessie

som vanligt så somnade jag ju under filmen,oväntat! haha så såg bara lite.. men det var nog tur, med tanke på att vi flyttar till huset snart... =)

2010-01-29 @ 08:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0