Helg!

Äntligen fredag, bästa dagen på veckan! Sitter här och är proppmätt efter en smarrig middag bestående av vitlöksmarinerad ytterfilé, sallad, bearneasesås och ost & kex. Nu blir det till att smälta det, kolla på Let´s dance för att sedan hugga tänderna i fruktsalladen och chokladen! Vad skulle livet vara utan GOD mat?! =)
Efter Let´s dance ska vi titta på "Sommaren med Göran", hoppas att jag kan hålla mig vaken....har ju en förmåga att somna till film väldigt ofta!

Tycker det är kul att H&M börjat med lite försäljning inom heminredning. Ska nog klicka hem några saker någon dag. Lite av det jag skulle kunna tänka mig:

   


Ha en trevlig kväll! =)






Kommentarer
Postat av: Annika (mamma)

Hej det låter som ni hade en riktig gourmet kväll framför TV:n. Jag själv satt och kollade på tjej fotboll till halv ett på natten/kram

2010-01-23 @ 09:25:15
Postat av: Lena

HM har massa fint såg jag med... verkar som att "min" spetstrend (som jag tänkt att ha i köket) inte kommer att vara så unik :-) såg att just hm har mycket i virkat o spets. KUL men inte kul för mig som trodde att jag skulle vara själv om det i vår :-( Hoppas du har en trevlig lördagskväll med!!! KRAAAAM

2010-01-23 @ 15:59:24
Postat av: jessie

Mamma: Jajjemen, det hade vi oxå! =)



Lenis: Nej, du blir nog inte ensam om att ha spetsdetaljer... har sett att det är en del sånt nu.. ;-) Ha en bra lördagkväll du oxå!! =)

2010-01-23 @ 16:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0