Gott nytt år!

Ett nytt år har startat och jag hoppas på att det kommer bli ett riktigt bra år! 2009 års sista kväll firades hemma hos min kompis Frida med ett trevligt gäng och massor av god mat.

Fördrink: Hallon-mojito
Förrätt: Avokadohalva med skagenröra
Huvudrätt: Jikå´s goda potatisgratäng, fläskfilé med 3 olika fyllningar, sallad, tzatziki & bearnaisesås
Efterrätt: Marängsviss

Vi träffades redan klockan fem och det var verkligen tur, för timmarna gick hur fort som helst, men så är det väl när man har roligt. Nästa år får vi börja klockan fyra! ;-)
 
Strax innan tolv gick vi fram till torget för att skåla in det nya året och se på fyrverkerierna tillsammans med flera tusen andra människor. En riktig mysig tradtion i denna stad tycker jag! =)
Natten avslutades med efterfest, där det var bra drag!

Tack C, Jörgen, Björn, Frida, Emelie och Marie för en supertrevlig nyårsafton!!! 
Ett extra tack till Fridis som ställde upp som värdinna och hade dukat sååå fint! Hoppas att det inte var allt för mycket att städa idag...;-)



Jag önskar alla ett riktigt gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Lena

Det såg mysigt ut!! Va fint frida hade dukat.... Vore kul att ses nån dag, gå o fika eller kanske träna ihop! :-)?

2010-01-02 @ 12:05:14
URL: http://volne.blogg.se/
Postat av: Frida

Härliga bilder, Tack själv hade jätte trevligt=). Inte mycket att städa faktiskt bara disk, orkade inte ta det i går så får väl ta tag i det nu=(.

2010-01-02 @ 14:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0