3 dagar kvar....

Nu börjar badrummet likna något och tur är väl det, eftersom vi flyttar till huset på riktigt på måndag eller tisdag! Det är ju en fördel om man kan duscha och gå på toaletten.... ;-)

Just nu ser det ut såhär:




Som man kan se här har inte spegeln osv kommit upp än.... men snart så!


Spottar har vi gott om i huset........ =)


Blir inte dumt att sätta sig i ett varmt bubbelbad, lite annat mot det badkaret som vi har i lägenheten =)


Vi ska nog beställa ett högskåp som man kan förvara handdukar i och sätta upp på den vita väggen....



Som sagt målade jag min garderob i veckan.....

Före:

Efter:



Det gör en hel del med lite vit färg.... Tänkte även målat golvet vitt, men nu har jag lite funderingar på att lägga in någon slags heltäckningsmatta...Ska kolla upp vad det finns i alla fall.



Slänger in en bild på köksfläkten också, tror inte att jag visat den tidigare....




I helgen blir det pause från grejandet för min del. För några månader sedan beställde jag, mamma, C´s mamma & syster biljetter till Buddy holly i Göteborg och nu är det alltså dags. Blir även hotellövernattning och lite shopping....




Trevlig helg!






Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

Va fint det blev i badrummet jessie! Mycket snyggt med den hela svarta väggen.... Lycka till med det sista med flytt o städ! Ska bli himla kul att hälsa på deck sen :-) kram o hoppas du har det sköj i gbg!!!

2010-02-13 @ 19:46:26
Postat av: jessie

Tack kompis! =) Kan behövas ett "lycka till" nu! skönt när det lugnat sig lite...får höras snart!! kram

2010-02-14 @ 20:23:21
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Mli

Guuuuuuud vad fint det blev. Jag tänker nog anlita dig om jag någonsin ska renovera ett hus :D eller christian kanske :) Ni var verkligen gjort det så jäkla bra allt. Kram kram

2010-02-14 @ 22:58:53
Postat av: Frida

Badrummet blir verkligen jätte snyggt! Ditt jobb med klädgaderoben är inte heller dåligt, jätte fint;) kan tänka mig att det va ganska jobbigt att måla. Heltäckningsmatta där inne tycker jag låter som en jätte bra ide riktigt lyxigt:)

2010-02-15 @ 14:42:17
Postat av: jessie

Tack, vad snälla ni är gums!=)



MLI:Ja, jag tror Christian är bättre på det där än mig på själva renoveringen, jag bestämmer bara hur det ska se ut!hihi =)



Frida: Ja, det tog allt längre tid än vad jag trodde att måla gardeoben. Fick ju måla med pensel mellan varje bräda, tråkigt som bare den!=) Ja, det kan nog bli bra med ngn slags heltäckningsmatta där inne...blir inte lika kallt att gå in på då heller.=)

2010-02-15 @ 15:38:50
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0