Ikea

I morse styrde vi bilen mot Göteborg och Ikea. Var där i fyra timmar, rekord för mig och C som oftast brukar vara där max 2 timmar! =) Vi skulle köpa en hel del, så vi gick in i tre omgångar...snacka om att man är trött nu.

Lite av det vi köpte:


 
  


Köpte även ljus i alla dess former, servetter, stekpanna, kuddar till sängen, galgar, inredning till kökslådorna, lampor, badrumsskåp, lakan, rullgardiner o.s.v.

I veckan ska jag försöka få lite ordning på min garderob nu när jag köpt byrå och hylla dit in. Inte så lätt att hitta sina kläder nu när de fortfarande ligger nerpackade i kassar...

Såhär ser garderoben ut nu när den är färdigmålad och mattan har lagts in...... :






Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att åka till Ikea! Dit vill jag också åka snart!! Såg ut som om nin hade hittat mycket fint... Särskilt sängen! Ja nu måste vi faktiskt ses snart... puss och kram

2010-02-27 @ 22:24:26
Postat av: Frida

Förstår att du är trött,4timmarpå IKEA ärju inte så roligt. Men mycket fint har ni köpt.

Den där garderoben skulle jag inte ha något emot att ha;)

2010-02-27 @ 22:32:49
Postat av: jessie

Lena: Ja det är allt kul att ta sig en sväng till Ikea då och då! Nu är sängen ihop-monterad, bild kommer nog imorrn!=)



Frida: Ja, det tar på krafterna att springa på ikea i flera timmar, hehe

En Sånn garderob skulle du nog oxå behöva me alla dina kläder! =) Men den kommer nog inte kännas så stor sen när man fått in möblerna.Räckte att jag ställde in två malmbyrås där inne förut, så försvann det massa yta... =)

2010-02-28 @ 20:21:21
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sängen är jätte fin, jag vill oxå ha den!! Vi köpte nyss nya madrasser och har nu letat efter nya gavlar oxå men den finns ju bara till 160 och vi köpte ju så klart då 180:( får höras snart och kika ditt fina hus i verkligheten oxå och inte bara här:) kram

2010-02-28 @ 23:02:42
URL: http://Www.soffiiphone.wordpress.com
Postat av: jessie

Sofia: Ja den föll mig allt i smaken och ganska billig var den oxå! =) Synd att de inte har flera storlekar för det är ju många som vill ha 180-säng också... Ja snart ska det väl vara lite mer ordning här, då får du komma hit på fika!=)

kram

2010-03-01 @ 21:11:32
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0