Veckan som gått...

Här har det varit dåligt med uppdatering den senaste veckan, har haft ganska fullt upp med både det ena och det andra. Jag har fikat hemma hos Lena och hunnit med shoppingturer till både Överby med C och Skövde med Frida, även en sväng i affärerna hemma i stan. Har köpt lite kläder till mig själv och födelsedagspresenter till mamma som fyllde 50 år i onsdags.

 

Helgen har bestått av julfest med jobbet och två födelsedagskalas, först hos mamma och sedan hos C´s syster, så det har inte varit någon lugn helg direkt... =) 

Innan julfesten i fredags hade jag förfest här hemma med 23 personer, fick denna fina kaka av "biffen" och Michell som dom hade bakat alldeles själva ;-)



Av Maarit fick jag denna fina blomma:



Jag & Fridis på julfesten:



Kalaskort:

 


 

Idag är det ju 2:a advent så självklart har vi tänt ljus nummer två:





 


Kommentarer
Postat av: Lisen

Fiiiin adventsljusstake :) Snaaart är det juuulafton :)

2010-12-07 @ 10:53:04
Postat av: jessie

Tack Lisen!!!! =)

Ja, shit..det är ju helt sjukt att det snart är julafton igen.. vart tog det året vägen?! Hoppas du kan komma på julmyskvällen!!! =)

kram

2010-12-07 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0