Lucia

Idag är det Lucia och vi har passerat 3:e advent. När man var liten tyckte jag att de där fyra veckorna innan julafton kändes som en evighet, jag tjatade redan vid första advent att vi skulle hämta ner alla julsaker från vinden och börja pynta. =) NU hinner man ju knappt med i svängarna! Jag vill nästan att tiden ska gå lite långsammare så man hinner njuta och hitta den där mysiga julkänslan. Under veckan har jag en del roliga saker i julens tecken inplanerat i alla fall....




Har ett litet julklappstips för den som tycker om sällskapsspel. Jag köpte detta häromdagen och det heter "Absolut överens - eller som hund och katt". Jag hade spelat det en gång innan jag köpte det och det är riktigt kul och ger många goda skratt och diskussioner kan jag lova! =)





Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hopp!

Jag vill gärna komma på fredag! Frida prata med mig om nån träff... Vet att jag läste inlägget men tryckte nog bort det av misstag.. Kan du ge mig mer info?? :) kraaaam

2010-12-13 @ 22:16:30
Postat av: jessie

tjena Lenis!

Vad roligt att du kommer på fredag!! =)

Såhär skrev Frida på evenemangsinbjudan:



"Vi tänkte träffas en vecka innan Julafton för att julmysa lite hos Jessie!

Planen än så länge är väl att vi kör lite knytis, alla tar med något eget julgodis så blandar vi....(gärna hemmagjort julgodis såklart), dricker lite glögg, lussekatter & pepparkakor? Kom själva med önskemål, förslag på wallen.

Sen tänkte vi leka någon slags julklappslek, så alla tar med sig var sin julklapp värd 50:- eller 100:- vilket tycker ni?

Välkommna till en helmysig julkväll med de bästa ;)"



Vi har bestämt att köpa en julklapp för 100 kr, lite lättare att hitta något för den summan. =) Sen tar alla med sin glögg.

så typ...

*något julgodis

*glögg

*julklapp för 100 kr



kl. 19.00



Välkommen!!!!



P.S. Vi ses väl hos Maria på torsdag först... =)



kram

2010-12-14 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0