Barnvakt

Efter jobbet idag åkte jag och hämtade sötaste lilla Tilde (C´s syster-dotter) på fritids. Hon är i och för sig inte så liten längre, hon fyller hela nio år på lördag. Fattar inte hur fort åren går, första gången jag träffade henne var hon ca 6 månader gammal och nu stora tjejen. Kul när man varit med så länge..... <3
 
Vi har haft en mysig eftermiddag tillsammans. Det har ätits pannkakor, pysslats, målats och till och med lite kurragömma. =)

  

Somnade sent igår så är ganska trött, men ska kämpa med att hålla ögonen öppna ett tag till, eftersom det är Desperate housewives ikväll....kan inte missas! ;-)


Kommentarer
Postat av: Thomas

Det blir quiz imorron på jobbet så jag hoppas verkligen du har koll på dagens avsnitt då, hehe.

2010-12-07 @ 22:21:35
Postat av: jessie

ojoj det låter svårt... Får hoppas att jag kan bevisa min DH-kunskap! ;-)

2010-12-07 @ 22:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0