Thailand, here we come!

I förmiddags gick vi in till Resia och bokade en Thailandsresa! Känner mig riktigt glad och längtar sååååååå mycket. Älskar ju som sagt att åka utomlands och det ska bli extra skönt att åka iväg ifrån kylan ett par veckor, för vintern är inte min grej. ;-)
 
Vi ska bo på ett ställe som heter Bangtao beach, där även min moster och morbror med respektive kommer att befinna sig när vi kommer dit, hur kul som helst!

Såhär ser hotellet och stranden ut:

   

Alltid kul att ha saker att se fram emot, så nu börjar nedräkningen på ca 4 månader.....!!

Ikväll ska vi hem till svärmor och Ingemar på middag, ska bli gott... Första "festfria" helgen på nästan hela sommaren tror jag...och det känns riktigt skönt måste jag säga. Imorgon tänkte jag ha en riktig pyssel- och städ-dag här hemma.....

Ha en bra lördagkväll!


Kommentarer
Postat av: Lena

Underbart!!! vill oxå åka.... Visst är det kul att ha nåt att se fram emot! Jag ser fram emot att plantera häck i april hahaha



kram

2010-08-21 @ 21:49:52
Postat av: jessie

Det är verkligen kul att ha något att se fram emot...plantera häck är inte fel det heller..=) kraaam

2010-08-22 @ 09:39:32
Postat av: Ylva Östergren

Tycker mycket om det du skrev! Skojigt att se en del bra grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-09-22 @ 13:48:29
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0