Shoppat lite till hemmet...

Idag har jag och C varit ute och kollat i lite affärer, blev så sugen på att hitta lite nytt i inredningsväg. Vi var på bl.a. EM och Hemtex. Det som fick följa med hem var detta:



Den färgglada kudden köpte jag på EM och den andra på Hemtex. Har tänkt att byta ut kuddarna i soffan nu när hösten närmar sig till lite starkare färger. De vi har nu ser så somriga ut på något sätt. Blir nog till att även köpa någon enfärgad kudde som matchar den färgglada, får se vad det blir. Kuddar är något som jag är ganska svag för, skulle nog kunna byta ut dem i soffan varje vecka om det var så....omväxling förnöjer! ;-)

Shoppade även fejk-rosor när vi var på EM och till dem hittade jag en glasvas på Hemtex. Är egentligen inte så mycket för plastblommor, men tycker att dessa såg ganska verkliga ut ändå...

Hade ju tänkt att sätta upp väggordet i sovrummet idag, men får se om vi orkar ta tag i det här. Just nu slappar vi lite. Ikväll blir det hemmakväll med film, köttfärs- & kantarell-paj och kanske ett bubbelbad.....

Ha en mysig lördag!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va fin den mönstrade kudden va, oc rosorna såg äkta och fina ut :)

oppas ni har en mysig kväll, jag ska snart göra mig redo för jobbet. Kram

2010-08-28 @ 21:21:29
Postat av: jessie

tack! =)

Kvällen var mysig, synd att helgen gick så fort bara.... =/ och du stackare, ska snart iväg och jobba kväll oxå.... Hoppas tiden går fort!=)

kram

2010-08-29 @ 15:59:43
Postat av: Lena

Fina nya saker! Rosorna såg väldigt äkta ut .-) nice! kram

2010-08-29 @ 20:18:32
Postat av: jessie

Tack Lenis! ja, dom såg inte så fejk ut ändå, som många plastblommor kan göra...med lite vatten i vasen ser det ännu mer äkta ut..;-)

kraaam

2010-08-29 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0