iPhone 4

Efter tre veckors väntan så kom min iphone 4 idag, gött! Just nu är det mest C som sitter och grejar med den och fixar lite. Känns som att det kommer ta ett tag innan man lär sig allt...?! :)



Ikväll har vi en lugn och mysig hemmakväll, har käkat lite tacos och godis och tittat på tv. Tycker att det är rätt dåligt på tv nu annars, längtar tills det börjar lite bra program igen....Solsidan t.ex. !!! =)

Fick inte jobba extra imorgon, det var bara inringare som blev insatta, men känns rätt skönt att man kan sova ut istället. Blir väl lite pysslande här hemma också kanske.....

Ha det bäst!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie M

jag är fullkomligt kär i min!

2010-08-21 @ 14:37:40
Postat av: jessie

Kan tänka mig att jag kommer bli det oxå!!! =)

2010-08-21 @ 17:47:07
Postat av: Anna

Åååååå vad avis jag blir...orkar inte vänta mer!!

2010-08-21 @ 19:58:41
Postat av: jessie

"Den som väntar på något gott......." ;-)

2010-08-22 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0