Helgen närmar sig...

Blev inte så många kort tagna på tacokvällen igår.... Det var jättemysigt och trevligt, så det får vi göra om tjejer!

 

Idag har det inte hänt så jättemycket direkt...hälsade på min lilla farmor en sväng efter jobbet, där även min faster var. När jag kom hem somnade jag till i soffan.... Kunde inte somna igår, så blev bara tre timmar sömn. Får hoppas att det blir några fler timmar i natt.
 
Det är egentligen min lediga fredag imorgon, men jag erbjöd mig att jobba extra, kan behövas lite extrapengar nu när vi bokat Thailands-resa plus att det är massor jag vill köpa....både till hemmet och i klädväg, vore inte fel att vinna lite pengar! ;-)

Sov gott.....!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0