Gamla stolar....

Igår fick jag för mig att vi skulle åka till FA-fyndet en sväng för att kolla om det fanns något kul. Tycker att det kan bli så fint att göra om gamla möbler, vi hittade dessa två stolar för 160:- styck......som hittat!
Så nu ska vi slipa, måla och byta tyg på dem någon dag. De blir vita såklart, eftersom vitt är den enda inredningsfärgen jag har i huvudet just nu. ;) Tyget har jag inte bestämt än, men skulle kunna tänka mig någon grå nyans. Funderar på att ha den ena stolen i hallen och den andra i det framtida "kontoret".



Idag är jag bara hemma och grejar...har snart städat hela huset, men behövde en liten pause en stund nu kände jag. =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Men vilka fina!!! Precis såna letar jag efter, jag får också ge mig ut på jakt nu när jag kommer hem. Dom kommer bli jätte fina :)

2010-08-22 @ 16:40:14
Postat av: jessie

ja, jag tyckte dom var lite fina...ibland kan man hitta fynd på second hand..Får hoppas att dom blir fina med lite färg och nytt tyg sen... Du får hålla ögonen öppna...så får vi hoppas att du oxå hittar något liknande.. =)

2010-08-22 @ 20:27:29
Postat av: Lena o Sverre

Vad tjusiga! Kul att ha lite projekt sådär! Min blogg går åt helvete haha... Har så mycket annat för meck :-)kraaam

2010-08-23 @ 20:41:13
Postat av: jessie

ja, kul att pyssla lite när man väl får tummen ur! =)

Haha, ja jag väntar fortfarande på att du ska skriva något nytt inlägg i din blogg... Lägg ut lite bilder åtminstone!!! ;-)

kraaam

2010-08-23 @ 22:19:05
Postat av: Malin

Hej!

Kikar allt in i din blogg ibland oxå.

Tack det ska bli riktigt roligt att ge sig in i renoveringsträsket.

Ja visst är tapeten snygg.

Vad fint ni har fått det hemma.

Kram/Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0