I´m back!

Nu har det varit väldigt dåligt på blogg-fronten den senaste veckan, har haft fullt upp med både det ena och det andra. I lördags var det bröllop, min mamma och hennes Torbjörn gifte sig, så det var bl.a. inför det jag hade lite att greja med....

Blev verkligen ett jättelyckat bröllop och fest, hade hur kul som helst och mamma å Torbjörn var sååå fina! =)


        

Igår var jag på räkfrossa med några av girlsen...det var riktigt gott! Kul att hitta på något även på vardagskvällar, fast man börjat jobba nu.

Ameli tog ett kort på mig och Anna, ser ut som vi käkat ganska mycket, men vi var faktiskt några fler.... ;-)



Ska nog försöka greja lite här hemma nu, man blir riktigt seg när man kommer hem från jobbet och sätter sig i soffan, svårt att ta tag i något.....





Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

Åh vad fina de var!! Och kul att de har varandra.... De passa så bra ihop :-)

2010-08-05 @ 22:30:42
Postat av: jessie

Ja, jag är allt riktigt glad att de har funnit varandra! det var en fin dag det där.. =)

2010-08-05 @ 22:37:52
Postat av: Frida

Va fin din mamma var, och du också såklart =)

2010-08-12 @ 20:57:04
Postat av: jessie

Tack vännen! =)

2010-08-14 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0