Byrå

Har ett tag funderat på att måla om byrån som vi har i sovrummet, så idag fick det bli en sväng till färghallen för att köpa lite färg. Målade ett lager, så får väl se när det har torkat om det räcker eller om jag måste måla igen. Tänkte även byta ut knopparna, men frågan är till vad...? tror att jag vill ha något som går i silver i alla fall. Har tittat runt lite på nätet, men orkar inte bestämma mig idag, så det får bli imorgon istället...

 

Lite olika alternativ på knoppar:

     


Känns kul att börja pyssla lite med hemmet igen, har verkligen inte hänt mycket på den fronten den senaste tiden, men nu kanske det kan börja hända lite grejer igen.... =)



Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

Va fint det blev med den helvita färgen! Rosknoppar känns ju helrätt just nu men den kanske är "säkrare" att satsa på några klassiska runda... svårt :-)



kraaam

2010-08-10 @ 20:43:30
Postat av: jessie

ja, det kan allt göra en del med lite färg... ja, har beslutsångest med knopparna..men visst är rosorna söta.. =)

krams

2010-08-10 @ 22:07:45
Postat av: Sofia

Skit snyggt Jessi!! Förstår om du har svårt att välja knoppar, de hade jag med haft om jag hittat dessa fina. Kram kram

2010-08-11 @ 17:45:57
URL: http://www.soffiiphone.wordpress.com
Postat av: Frida

Ser ut att bli jätte fint. Alla knoppar va jätte fina jag hade nog valt dom längst ner i mitten :)

2010-08-12 @ 20:55:08
Postat av: jessie

ja, dom är nog mina favoriter oxå, men ska kolla vidare på nätet lite till innan jag bestämmer mig.. =)

2010-08-14 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0